Nyncke Posthuma kiest voor hergebruik bij restyling winkel
Nyncke Posthuma, eigenaresse van Puur Posthuma, verkoopt uit duurzaamheidsoogpunt brood van lokaal graan. Ook andere producten, zoals zuivel, haalt...
Nyncke Posthuma, eigenaresse van Puur Posthuma, verkoopt uit duurzaamheidsoogpunt brood van lokaal graan. Ook andere producten, zoals zuivel, haalt...
Vroeger waren vooral spaar- en beloningsacties tools om ervoor te zorgen dat klanten terugkeren. Inmiddels gaat klantenbinding verder dan dat. Het...
Om de klantenbinding te vergroten organiseert Bakkerij 't Kraayennest veel verschillende klantenacties. Van Straatprijzen tot Gouden Bossche Bollen...
Bakkerij Dunselman introduceert een nieuwe smaak: Karamel Strooizout. Hiermee wil het bedrijf het landelijk strooizout-overschot het hoofd bieden.
Echte Bakker Ad Bos in Elst won in 2022 de Best Customer Experience. Hoe kun je volgens de winnaar een optimale klantbeleving bieden? 'Wees...
Echte Bakker Van der Veer besteedt veel aandacht aan het werven en binden van klanten. Met succes: het aantal klanten groeit nog ieder jaar. Remco...
Een persoonlijk winkelinrichting zorgt voor een optimale klantenbinding. Daarnaast wordt klantenbinding ook aangewakkerd door de klant te verrassen....
Zeg je klanten dan zeg je fans. Zeg je fans dan zeg je ambassadeurs. En zeg je ambassadeurs dan zeg je mond-tot-mondreclame. Dit zijn niet alleen...
Bakkerij van der Grijn heeft een eigen spaarsysteem met muntjes: de Grijntjes. Belangrijk bij de keuze van een spaarsysteem is volgens Arto van der...
Banketbakkerij Ritmeester draait al vier generaties mee. Piet Ritmeester (52) vond de horeca altijd al interessant en begon 10 jaar geleden een...